2011. december 28., szerda

Visegrádi Nemzetközi Palotajátékok 2011 - 2. rész


Ahogy az előző posztban már írtam, a kézműves vásár és a felvonulás kipipálása után már csak az ilyenkor szokásos mulatságot vártuk. A középkori zenét játszó cseh Řemdih zenekart tavaly fedeztem fel magamnak, és a korábban rock zenét játszó banda azonnal bevágódott nálam. Amellett, hogy szimpatikus fiúkból verbuválódtak össze, mindegyik profi zenész, akinek nem okoz akár kánonban is énekelni. A picit komolyabb hangvételű koncertjük után kezdett a Hollóének Hungarica, a visegrádi kavalkád állandó résztvevője. És ezzel be is indult az őrület. Nézők és fellépők kapaszkodtak össze 4, 5, 6 körben, hogy együtt táncoljanak, énekeljenek, ugrabugráljanak a fiúk muzsikájára. Az elsők dalok alatt még beálltam a kör közepére fotózni, de aztán én sem bírtam sokáig, és beszálltam a táncosok közé, megállás nélkül táncolva a koncert végéig. Kifulladva, de csillogó szemekkel indultunk vissza Ebszőnybányára, ahol rám újabb táncos móka várt, de ez már egy másik történet...




 

 

 

 

 

 



 

 


 


 



 



 


 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...