2012. december 31., hétfő

Hímzett kaftán

Ahogy már említettem a hímzett tubeteikánál, az eredeti cél egy hímzett kaftán volt. Amíg a fejfedőnél inkább csak próbálgattam a gyapjúra hímzést, itt már "élesben" ment a dolog, hiszen egy olyan kaftánt szerettem volna készíteni, ami megéri a belefektetett munkát. 


Maga a hímzés már nem okozott gondot, arra is rájöttem, hogyan tudom relatíve egyszerűen felvinni a mintát, viszont most az anyag nagysága, illetve vastagsága adta fel a leckét. Egyrészt nehéz volt átfogni a lapátkéznek véletlenül sem nevezhető kis kacsóimmal, másrészt a nyári melegben naná, hogy melegített a térdemen fekvő textil. Végül egy lenvászon darabot terítettem az ölembe, miközben gondolatban vállon veregettem magam, amiért 30sok fokban több réteg textillel borítottam be magam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...