2013. június 14., péntek

Oldenburgi hímzés, gyakorlásnak



Tényleg csak gyakorlásnak, mert kitaláltam, hogy ideje tovább lépnem, és kipróbálom a felületkitöltést száröltéssel. Kezdetnek egy egyszerűnek tűnő X. századi mintát választottam, pontosabban egy Starogard Wagryjski-ban (mai Oldenburg, Németország) talált viking lószerszám díszítőelemét. Az eredmény naná, hogy katasztrófa, egyrészt belekeveredtem a mintába, másrészt a sarkak bűnrondák lettek. De legalább kiderült, hogy a sötétbordó nagyon szép a bronzos sárgával.


4 megjegyzés:

  1. Szerintem semmi baja nincs, de te látod:-)
    Hiányoltunk az utolsó fonóról.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sajnálom, hogy nem jutottam el, de dolgoznom kellett. :(

    VálaszTörlés
  3. Megértelek ám.....Majd szeptemberben találkozunk!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...