2013. május 7., kedd

Öngyógyítás textilkórból - 5. rész

Mostanában nem nagyon jutottam a bloghoz, de ez persze nem azt jelenti, hogy otthon ölbe tett kézzel üldögélek. Varrok, hímzek, szinte folyamatosan, csak a blogról maradnak le. Még valamikor február végén, március elején lett kész ez a piros, gézszerű pamutvászonból készült blúz, amelyhez a textilt kb. 5 éve vettem meg, ha jól emlékszem, valamelyik Megbolondultunk textildiszkontban. Az eredeti terv szerint csak a régi szoknyáimat akartam átalakítani, de mivel az egyik blúzra ugyanazt a szabásmintát akartam használni, mint amit ehhez az anyaghoz terveztem, így ő is sorra került. Az már más tészta, hogy végül a másik blúz picit másmilyen lett...:)




Varrás terén erős korlátokkal rendelkezem, de úgy gondoltam, ez a szabásminta talán nem fog ki rajtam. Naná, hogy a gumiházon elszórakoztam egy darabig, viszont a kivágásnál sínen voltam. Eleve a burdás szabásmintán akkora kivágás volt, hogy kb. a köldököm is látszódott volna belőle, de úgy döntöttem, így is eléggé látszódik, hogy van mellem, no mutogatás.


Szerencsére a leírás sem erőltette a ferdepántot, az egyszerűbb, általam csak kifordítom-befordítom kivágásnak hívott megoldással le is tudtam. Akit érdekel a technika, Zitánál (nemcsak táska blog) fotókkal dokumentált, nagyon korrekt leírást találhat.

Szabásminta: Burda 2000/1
Elkészítettem a pántot, amellyel összehúztam a nyakát, visszahajtottam a tölcsér alakú ujjakat és az alját, és máris beállhatott a kedvenc blúzaim sorába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...