2013. február 14., csütörtök

Semmi ágán ül szivem, izé hímzett bagoly

Kicsit hektikusan jelentkezem saját munkákkal, de ez is mutatja, hogy ugyanilyen hektikusan, bele-belekezdve, ide kapva, odaszúrba készítem őket, pedig mindig megfogadom, hogy most már aztán tényleg nem fogok ezer dologba fogni, és befejezem a megkezdett dolgaimat, és eltüntetem a kreatívkodás során keletkező rendetlenséget, és nem veszek több anyagot, kelléket, és a többit. Aztán belenézek lelkem kavargó, pezsgő, ezer színben játszó bugyraiba, és rájövök, hogy ugyan áltathatom magam, de felesleges, úgyis mindig engedek a csábításnak. Hogy mentsem a menthetőt (és az önbecsülésem), néha igyekszem racionális döntéseket hozni. Mint pl. Mira barátnőm ajándékával kapcsolatban. Elhatároztam, hogy ajándékozok neki egy bevásárló táskát, melyet egy hímzett bagoly fog díszíteni, mert Mira szereti a baglyokat. Én meg Mirát, szóval... :)
Viszont az is egyértelmű volt, hogy ha én egyszer beszabadulok egy textilboltba, ott kő kövön, izé textil alig marad. Szóval inkább vettem egy kész vászontáskát, és azt kezdtem el kihímezni.
 

Eredetileg saját rajzot terveztem, de végül ez az internetről letöltött bagoly-minta lett a befutó. Tetszett is, meg végre itt volt az alkalom, hogy kipróbáljak két (számomra) új öltéstechnikát: a száröltést és az ún. "lazy daisy" öltést. A végeredmény a képeken látható, még van mit tanulnom...


Elnézést a gyűrött képekért, de csak a kicsomagolás után tudtam lefotózni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...