2012. május 2., szerda

Élő koszorú kövirózsából

Ha otthon vagyok a szüleimnél, mindig kimegyünk a nagyszüleim sírjához is. Most is vittünk friss virágot, meglocsoltuk a kiültetetteket, én meg szokás szerint morogtam a művirágok miatt, melyeket a távolabbi rokonaim hoztak. Bennem sajnos csillapíthatatlan ellenszenv él a plasztiknövények iránt, most is egy laza kézmozdulattal tudtam volna jó messzire juttatni mindkét sírtól. Egyszerűen rondák és főleg szennyezik a környezetet. Pont ezért találták ki a szüleim, hogy széles, különböző kövirózsákkal teleültetett kaspókkal díszítik a sírjukat. Ezek akár virágzás nélkül is szépek, és nem igényelnek napi locsolást, hiszen a szüleim sem laknak a temetők közelében.  
A kövirózsából koszorú is készíthető, lásd a képek. Aki tart attól, hogy a moha nem tartja meg a földet, az alapot készítheti hungarocell koszorúból is, csak a földnek kell egy vájat, a többi részt lehet mohával borítani.
Forrás: Better Homes






1 megjegyzés:

  1. Én is az élő híve vagyok, s ha már nincs legyen a száraz virág. Jó ez a koszorú!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...